vineri, 15 mai 2009

"Wild & Crazy" motherfuckers




...aud tot mai des in jurul meu oameni rostind urmatoarele fraze (la telefon).. : "da..da tu..pai eu zic sa iesim undeva in seara asta sa fim crazy".... "vaaai..ce wild am fost aseara...ce tare a fost.."
Pula mea , pana la urma..nu e dreptu` meu sa ii critic...dar am mai observat ca 90% din astia care o ard "wild&crazy" sunt ori niste supraponderali care in timpul saptamanii lucreaza...de exemplu..."director vanzari" , ori niste pizde mioape , frustrate care in timpul saptamanii sunt: contabile , reprezentant resurse umane..etc.
Cand se transforma ei in niste "bestii de week-end" nici macar nu stiu sa se "destrabaleze" cum trebuie..pentru ca ei..asa "wild & crazy" cum sunt..se uita cam stramb intr`un pub..cand cineva care nu face parte din "gasca lor de nebuni" se apropie mai mult de 1 metru...
Pana la urma io pot sa ma pis pe ei , pe viata lor monotaona si pe felul in care se transforma in week-end , ca nu imi pasa. Cea ce nu stiu ei este ca atunci cand ei decid sa fie "wild&crazy" , nu le iese. Mai degraba sunt "fool &f unny"
...in concluzie...ramaneti in pula mea acasa si lucrati "la niste proiecte"....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu