joi, 27 mai 2010

"Noi vrem pomeni"


Incep prin a va ruga a-mi permite sa va cer acordul de a ma pisa pe dumneavoastra , toti cei care vreti numai "pomeni" , numai lucruri gratis..fara a plati pentru ele , nici material nici moral.


Da..sa ma pis pe voi aia care imi spuneti..."cutare cantaret si-a pus albumul pe net...tu de ce ceri bani pe al tau??"...Eh...sugeti-i pula lu` cantaretu` ala..si voi impreuna cu el...sugeti-mi-o mie. Daca el , in cazul in care a cheltuit o anumita suma de bani pentru a realiza acel produs..si vi-l da degeaba..e un tampit. eu am ales sa nu fiu tampit

Da,,,sa ma pis si pe aia care ameninta cu a nu stiu cata "revolutie" ca le ia "Basescu" 15-25-27 sau nu stiu cat la suta din venituri..... v-ati invatat numa sa luati...cat ati primit mariri (anual) ati fost fericiti..NU MAI E DE UNDEEEE (o precizare..banii aia nu vi-i ia base` )

Sa ma pis pe toate categoriile de cioflingari care asteapta sa le pice din cer..pe degeaba..foloase de orice gen.... FACETI CEVA , MUNCITI , ZBATETI-VA..in sloboz sa va bata pe gat de putori ordinare



(vreti pomeni futu-va-n gura (guri) ...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu